Jelen vagyunk több Facebook csoportban, melyekben gyakran visszatérő kérdés, hogy hogyan kell a tartományoka, domaineket ellenőrizni a Facebookban annak érdekében, hogy az iOS14 bevezetését követően se legyenek problémák a mérésekkel, illetve a konverzió alapú optimalizálással.

Cikkünkben ennek módját mutatjuk be számodra;

iOS14 miatti átállás nulladik lépése

Az már egyértelmű, hogyha ezzel a problémával találkoztál, már rendelkezel aktív Facebook hirdetési fiókkal, illetve a hirdetéseidhez használt Facebook oldallal. A sikeres hitelesítéshez még egy regisztrációra lesz szükséged. Ez pedig nem más, mint a Facebook Business Manager.

A szolgáltatóknak, és más, nem webáruházként működő hirdetőknek eddig nem volt szüksége Business Managerre, azonban ez megváltozott. Minden cégnek ajánlott létrehoznia.

Business Manager regisztrációs útmutatónkat ITT olvashatod el, ha még nem rendelkezel vele.

iOS14 Facebook átállás további lépései

  • Lépj be a Business Manageredbe, azaz a Facebook vállalkozáskezelődbe itt:

https://business.facebook.com/

  • A bal alsó sarokban kattints a fogaskerékre, azaz a vállalkozás beállításaira.
  • A Bal oldalsó menüsávban nyisd ki a Márka biztonsága szekciót, majd kattints a Tartományok lehetőségre.
  • A Hozzáadás gomb megkattintásával add hozzá a weboldalad domain nevét.
  • Ha ezt követően nem jelenik meg semmi az oldalon, nem te hibáztál. Frissítsd a böngészőt (F5 billentyű).
  • Az ellenőrzéshez 3 féle módot kínál a rendszer. Természetesen egyetlen egy végrehajtása elegendő!
  • Véleményünk szerint a legegyszerűbb, ha a „Meta-Tag Verification”-t végzed el.
    Ehhez a vastaggal kiemelt verifikációs kódot kell a főoldaladon elhelyezni a <head> részben.

Az iOS14 miatt szükséges Meta-Tag hitelesítés módjai

Meta-Tag hitelesítés egyedi weboldalon

  • Amennyiben webfejlesztővel dolgozol, másold ki a meta-tag-et, és kérd meg, hogy helyezze el a kódrészletet a weboldal főoldalának forráskódjában a <head> és </head> tag között.

Meta-Tag hitelesítés UNAS webshopban

  • Beállítások
  • Külső kapcsolatok
  • Facebook kapcsolatok
  • Meta adat domain hitelesítéshez
Facebook tartomány hitelesítés az UNASnál az iOS14 miatt

Meta-Tag hitelesítés Shoprenter webshopban

  • Beállítások
  • SEO és analitika beállítások
  • Google Search Console
  • Tulajdonjog ellenőrző meta kód (Nem probléma, ha a Search Console meta kód már szerepel itt. Az alatta levő sorba nyugodtan másold be a Facebook hitelesítőjét.)
  • Az alább látható mintaképek két eltérő Shopreneter webshopból származnak. Csak a kinézet más, az elérési út a fentiekkel megegyező.
Facebook tartományy hitelesítés a Shoprenternél
Shoprenter Design 1.
Facebook tartományy hitelesítés SR
Shoprenter Design 2.

Meta-Tag hitelesítés WordPress weboldalban

  • Megjelenés
  • Sablonszerkesztő
  • header.php
  • <?php wp_head() ?> előtti sorba.
Facebook tartományy hitelesítés a WordPressnél az iOS14-re történő váltás miatt

Mi a következő lépés?

Végezd el a Facebook események beállítását, priorizálását is!

Írd meg a véleményed!

tizennégy + 13 =