A Google Ads/AdWords kezelés szolgáltatással reklámokat jeleníthetsz meg a Google találati listáján az organikus, azaz ingyenes találatok felett és alatt, illetve lehetőséged van képes vagy videós hirdetések elhelyezésére a Gmailen, a YouTubeon és több ezer Google partner weboldalon (blogok, híroldalak, stb…).

A hirdetéseidet célozhatod a keresést végrehajtók által a Google-be beírt keresési kifejezésekre, a felhasználók érdeklődési körére, a hirdetéseidet megjelenítő weboldalak témájára vagy jellemző kulcsszavára, de célozhatsz területre és demográfiai adatokra is.


A Google Ads hirdetési lehetőségei mindenféle marketingcél kiszolgálására alkalmas a közvetlen értékesítéstől a brand építésig.
A Google keresőjében olyan termékeket vagy szolgáltatásokat hirdethetsz meg, melyeket a felhasználók ismernek és keresnek.
Amennyiben nincs elegendő keresési volumen az általad hirdetendő termékre, a display hálózati képes vagy videós hirdetések nyújtanak megoldást. Ezen módszerrel a márkaismertségedet is növelheted.

  • Normál hirdetések a keresőben: Értékesíts azoknak a felhasználóknak, akik éppen a te szolgáltatásaiddal, termékeiddel kapcsolatban keresnek. Ennél relevánsabb online hirdetés nincs.
  • Google Shopping hirdetés: Jelenj meg a Google keresőjében képes hirdetéssel. Ilyenkor nem csak kép, de a termék ára is feltöltésre kerül, így a felhasználók azonnal dönthetnek a vásárlás felől.
  • Remarketing hirdetés: Jeleníts meg képes hirdetéseket azoknak a felhasználóknak, akik már jártak a weboldaladon. Ne hagyd veszni a kemény munkával megszerzett látogatót!
  • Videó / YouTube hirdetés: Mutasd meg videós hirdetéseidet célzottan a YouTube közönségének. Használhatod márkaismertség növelésére, de akár értékesítésre is!
  • Egyéb display hálózati hirdetések: Segítségükkel hatékonyan juttathatod el termékeidet, szolgáltatásaidat vagy akár az aktuális akcióidat azokhoz a felhasználókhoz is, akik éppen nem állnak aktív keresési fázisban.

  • A Google Ads szolgáltatáson keresztül elérhető összes hirdetési lehetőség
    (Normál és dinamikus keresési kampányok, shopping kampányok, normál display és remarketing kampányok, dinamikus remarketing és videó hirdetési lehetőségek.)
  • Előzetes igényfelmérés
  • A célok kialakítása
  • Kulcsszókutatás
  • Hirdetésszövegek megírása
  • Hirdetési fiók felépítése
  • Remarketing és követőkódok implementálása
  • Folyamatos optimalizálás az üzleti céloknak megfelelően
  • Konzultációs lehetőség szóban és írásban
  • Havi riportolás – diagrammokkal érthetővé alakítva
  • Konstruktív javaslattétel – nem pusztán a Google Ads kapcsán

  1. Mindenekelőtt átbeszéljük a lehetőségeket a felmerült igények alapján.
  2. Megkötjük a szerződést.
  3. Nekilátunk a kampányok üzleti céloknak megfelelő kialakításának.
  4. Beállítjuk a remarketing és konverziókövető kódokat, méréseket.
  5. Kiküldjük jóváhagyásra a szöveg- és célzás tervezetet.
  6. Feltöltjük a kampányokat.
  7. A kampányokat rendszeresen optimalizáljuk a lehető legjobb teljesítmény elérése érdekében.
  8. Riportáljuk az eredményeket.
  9. Szükség esetén – például akciók maghirdetésekor – elvégzünk nagyobb változtatásokat, átalakításokat is.

A Google Ads-ről bővebben

A Google Ads a Google hirdetési platformja, amelynek segítségével fizetett hirdetéseket lehet elhelyezni a Google találati listáján az organikus, vagyis ingyenes találatok felett vagy mellett. A Google keresési rendszerét az internet felhasználóinak több, mint 90%-a használja. A rendkívül magas lefedettségnek köszönhetően hatalmas lehetőségeket rejt magában. A Google Ads hirdetéseket nagyon sok potenciális vásárlóhoz és ügyfélhez lehet eljuttatni. Az már csak hab a tortán, hogy az Ads hirdetésekhez kapcsolódó valamennyi releváns adatot részletesen nyomon lehet követni, ami rengeteg hasznos információt ad.

A Google Ads alapvető működése, felépítése

Ahhoz, hogy a Google Ads segítségével hirdetni lehessen, szükség van egy megfelelően beállított, jól felépített, gyorsan betöltődő érkezési oldalra. A felhasználó rákattint a hirdetésre és erre az oldalra érkezik meg.  A hirdetések lehetnek szöveges, illetve képes hirdetések, de akár videó is.

Az Ads egyik legnagyobb előnye, hogy önmagában a hirdetés megjelenéséért nem kell fizetni, csak, ha a potenciális vásárló rákattint a hirdetésedre. Ennek neve PPC (Pay-Per-Click) vagy CPC (Cost-Per-Click), azaz kattintás alapon kínálja a hirdetési lehetőségeket. Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy csak abban az esetben kell fizetni, ha a felhasználó a rákattintott a hirdetésre. Ennek előnye, hogy valóban azokhoz jut el a hirdetés, akik számára a szolgáltatás vagy termék releváns lehet, illetve bizonyos szempontból költséghatékony megoldás.

A Google Ads rendszer két hálózatból áll, melyek a Keresési hálózat és a Display Hálózat. Ezeken lehet elhelyezni a hirdetéseket.

Keresési Hálózat

A Keresési Hálózat részét képezi a Google kereső, valamint az egyéb Google felületek, például a Google Térkép. A Keresési Hálózaton kizárólag szöveges hirdetéseket lehet alkalmazni kulcsszavakkal kifejezetten a keresési kifejezésekre célozva. (Google Shopping hirdetéseken túl, melyek képet is meg tudnak jeleníteni termékekre történő keresések során.)

A Keresési Hálózat minden internetes felhasználó számára ismerős lehet, legfeljebb nincsenek tisztában annak megnevezésével. A Keresési Hálózat a normál találatok felett és mellett jelenik meg. A hirdetések kulcsszó alapon jelennek meg. Jellemzően sokkal több a hirdető, mint amennyi hely rendelkezésre áll, ezért komoly verseny folyik azért, hogy egy-egy hirdető elnyerje az adott hirdetési pozíciót. A szöveges Google Ads hirdetés az egyik legelterjedtebb reklám típus, mely elsősorban a Keresési Hálózatra jellemző, de a Display Hálózaton is megjelenhet.

A népszerűbb témák esetében komolyabb, akár több száz forintos kattintási költséggel is számolni kell, míg a kevésbé populáris kulcsszavak esetén alacsonyabb áron is hozzá lehet jutni a kedvező hirdetési helyhez. Az árszabásról az alábbiakban bővebben is szót ejtünk.

A Display Hálózat

A Google Display hálózathoz azok a weboldalak tartoznak, melyek a felületük egy részét a Google-nak bérbe adják, annak érdekében, hogy ott hirdetések jelenjenek meg. Ezek a weboldalak lehetnek hatalmas látogatottsággal rendelkező portálok és kicsi, személyes online felületek egyaránt. Emellett a Google saját tulajdonú, sokakat elérő felületei is ide tartoznak, például a Youtube és a Gmail.

A tartalmi hirdetések lehetnek szövegesek és vizuálisak egyaránt. Utóbbi alatt a képi és videós hirdetéseket értjük. A vizuális hirdetések több szempontból hatékonyabbak, mint pusztán a vásárlásra ösztönző szöveg, hiszen sokkal inkább figyelemfelkeltők és nagyobb eséllyel ösztönzik az embereket vásárlásra.

Ezenkívül abban az esetben is jó választás a display hálózaton való hirdetés, ha a márkaismeret növelése a cél vagy nem áll rendelkezésre elég releváns kulcsszó.

A display hálózaton való hirdetés jellemzően kedvezőbb áron történik, mint a keresési hálózaton, mivel általában alacsonyabb a kattintási hajlandóság és a hirdetések olyan tartalmak mellett jelennek meg, melyekhez többé-kevésbé kapcsolódnak.

A display hirdetéseknek megvannak az előnyei és hátrányai. Melyek a következők

Google display előnyök:
  • A Google Display Hálózatnak köszönhetően a hirdetések több millió webhelyen elhelyezhetők
  • Változatos hirdetési lehetőségek állnak rendelkezésre, hiszen megválaszthatod a hirdetés típusát, formáját és méretét, aminek köszönhetően teljes mértékben személyre szabhatod.
  • A hirdetések megjelenése, a rájuk irányuló kattintások, illetve az ezúton bevonzott új ügyfelek konverziói egyaránt mérhetők a Google Analytics és Google Ads felületein. Ezek az adatok rendkívül fontosak és elősegítik a jövőbeni marketing lépések megtervezését.
  • A Google Display Hálózat egyik legnagyobb előnye, hogy a hirdetések célozhatók. Ez azt jelenti, hogy érdeklődési kör, demográfia és földrajzi terület szerint is lehet célozni, aminek köszönhetően igazán hatékonyan lehet elérni a potenciális vásárlókat és ügyfeleket.
Google display hátrányok:
  • Tagadhatatlan, hogy a Google display hirdetések számának növekedésével a felhasználók jelentős részét bosszantani kezdte az innen-onnan felugró hirdetések sokasága. Vannak, akik egész egyszerűen automatikusan kizárják a látómezejükből a hirdetéseket vagy félre kattintanak, míg mások hirdetésblokkolókkal igyekeznek kivédeni a számukra zavaró display hirdetések megjelenését.

A Display hálózat kapcsán nem mehetünk el szó nélkül az úgy nevezett remarketing mellett. A remarketing alkalmazásával megpróbálhatod rávenni a vásárlót, hogy visszatérjen a weboldaladra és folytassa a félbehagyott vásárlási folyamatot.

A vásárlás nagyon gyakran nem megy végbe azonnal, a vásárló gyakran csak érdeklődik, esetleg valami miatt meggondolja magát. A remarketing az érdeklődésen alapuló hirdetés egy fajtája. Azok a vásárlókat, akik vásárlás nélkül hagyják el a weboldalt, nem szabad rögtön elengedni, hanem ösztönözni kell őket, hogy visszatérjenek és nálad költsék el a pénzüket.

A remarketingnek többféle típusa van, melyek a következők.

  • Hagyományos marketing
  • Dinamikus marketing
  • Videó marketing
  • Remarketing mobilalkalmazásokhoz

A Google Ads-ben rejlő hatalmas üzleti lehetőségek

A Google Ads rendkívül hasznos, különösen, ha valaki okosan használja. Bizonyos kulcsszavak esetében rendkívül nehéz a keresési lista tetejére kerülni. Ilyen esetben nagy segítséget jelenthet a hirdetéssel való előre ugrás.

Akkor is hasznos a Google Ads, ha nehezen tudod kivárni, hogy a keresőoptimalizálás által előre kerülj, hiszen ez egy köztudottan lassú, ám annál hatásosabb módszer. Ha addig is az élbolyba akarsz tartozni, míg a SEO kézzel fogható eredményekkel nem jár, akkor célszerű bevetni a Google Ads-et.

Ezenkívül márkaépítésre is kitűnő módszer a Google Ads, ha szeretnéd, hogy márkád mielőbb a köztudatba kerüljön.

Google Ads árak – kattintási díjak

Rengeteg vállalkozó szeretne információhoz jutni a Google Ads árak kapcsán, annak érdekében, hogy el tudja dönteni, van-e értelme Google hirdetésekbe befektetni, megtérül-e a későbbiekben. Azt biztosan kijelenthetjük, hogy nagyobb eséllyel érhető el siker, ha nem egy laikus, hozzá nem értő igyekszik pár órás olvasgatás után hirdetni, hanem szakértő segítséget vesz igénybe.

A Google Ads kapcsán érdemes a CPC-k (Cost-per-click), vagyis a Google kattintási árai kapcsán tudni, hogy mértékét az eladni kívánt termékek és szolgáltatások várható haszna határozza meg, valamint a hirdetői verseny.

Az olyan hirdetési rendszerek, mint például a Google Ads, úgy működnek, hogy minden hirdetésmegjelenítést megelőzően egy aukció keretein belül megversenyeztetésre kerülnek a hirdetők.

Nem túlzás kijelenteni, hogy a Google Ads egy kicsit úgy működik, mint a klasszikus kereskedelem.

A piacon található potenciális vásárlók, tehát azok az internetes felhasználók, akik egy bizonyos szolgáltatást vagy terméket keresnek és szeretnének vásárolni. Például téli kabátot akarnak vásárolni. Ők a kereslet.

Ezzel szemben ott vannak azok, akik szeretnék megszerezni a potenciális vásárlókat, tehát ez esetben a téli kabátot értékesítő webáruházak. Ők jelentik a kínálatot.

A cél, hogy a kereslet és a kínálat találkozzon. Méghozzá olyan módon, hogy a vevők ne a konkurencia termékeit tekintsék meg és vásárolják, hanem a te termékeid.

Te, mint téli kabátokat árusító webáruház, teszel a Google számára egy konkrét ajánlatot, hogy számodra mennyit ér meg a látogató. A Google mérlegeli a kínálati oldalon lévő szereplők ajánlatait, majd megszületik a rangsor.

Tehát az erősebb kutya győz? Nem egészen.

Ugyanis ebben az esetben jön képbe a minőségi mutató.

Mi az, ami befolyásolja a minőségi mutató értékét?

  • A hirdetésben linkelt oldal minősége (landing page)
  • Az átkattintási arány
  • A hirdetés szövege

Ha jobb minőségi mutatót szeretnél, akkor arra kell ügyelned, hogy a landing page és a hirdetés szövege technikailag és tartalmilag egyaránt rendben legyen. Ha ezek megfelelőek, azaz jó minőségűek, akkor az átkattintási arány is pozitív irányba fog változni.

Google Ads árak – szolgáltatási tartalom alapján

Majd én megcsinálom magamnak…

Először is szeretnénk leszögezni, hogy a Google Ads akár egy pénztemető is lehet, ha valaki nem megfelelően használja. A marketing az a terület, amin a vállalkozók előszeretettel spórolnak. Sokan igyekeznek maguknak megcsinálni a hirdetéseket, azonban ez nem feltétlenül kifizetődő. Ahogy fentebb is említettük, a Google Ads egy aranybánya lehet annak, aki okosan használja. Aki viszont előzetes tudás nélkül, egy-két internetes cikk elolvasása után veti bele magát ebbe a világba, az könnyen a mértéktelen pénzköltés negatív spiráljába kerülhet.

A Google Ads ma már egy külön, vizsgák megszerzését is igénylő szakma, melyet a téma szakértői hosszú éveken keresztül tanulnak, így tudnak valódi eredményeket felmutatni az ügyfelek esetében. A tapasztalatok azt mutatják, hogy sok vállalkozó a Facebook hirdetések világát felületesen ismeri, de a Google Ads világa teljes útvesztőnek számít. Online számos cikk található alapokról, egy-egy kampány elindításának módjáról, a Google Ads működéséről, azonban ezek a cikkek csak felületesen érintik a témát, a szakma sava-borsa, finomságai hiányoznak belőlük. Nem hiába tanulják a szakemberek évekig a szakmát.

Éppen ezért érdemes szakmai segítséget kérni, mintsem kísérletezni, hiszen a Google hirdetések nagyon drágák lehetnek, ha valaki előzetes tudás nélkül, találgatás alapján fog bele. Na, de mit tud a szakértő, ami miatt érdemes megbízni? A szakértő vagy épp ügynökség beállít minden kezdeti beállítást, majd az ügyfél elvárásai és igényei mentén optimalizálja azokat. Az is fontos, hogy a hirdetési költségeket illetően felelősséget vállal. Érdemes tisztában lenni azzal, hogy ez az összeg nem fedezi a Google Ads kiadásokat. Ha szeretnéd megtudni az összesített árakat, akkor a Google Ads költést és az ügynökségi díjat kell összeadni. Ez adja ki a havi fizetendő összeget.

Milyen szolgáltatási tartalom van a Google Ads hirdetéskezelés árak mögött?

A teljesség igénye nélkül az alábbiak:

  • Konzultáció
  • Hirdetési fiók létrehozása
  • Remarketing követés beállítása
  • Professzionális kulcsszókutatás
  • Stratégia alkotás
  • Weboldal optimalizálási javaslatok
  • Hirdetésszövegek írása
  • Mérések beállítása
  • Kampányépítés és azok szakmailag pontos beállítása
  • Felelősségvállalás a hirdetési fiók működéséért
  • Fiókegyenleg követése
  • Ügyfélkérdések megválaszolása személyesen, telefonon vagy e-mailen
  • Rendszeres riportolás
  • Egyeztetések a Google hivatalos supportjával
  • Újdonságok figyelése és integrálása
Fix havidíj előnyei

A Google Ads ügynökségek különféle módon árazzák be magukat. Mi a fix havidíj hívei vagyunk, mivel véleményünk szerint ez a leginkább előre kalkulálható, legátláthatóbb árazási típus. Ha érdekel szolgáltatásunk, akkor tekintsd meg Google Ads hirdetéskezelési árainkat, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot és kérj költségkeret javaslatot.

Google hirdetéskezelés

Van egy szuperszónikus ajánlatunk számodra

Google Ads/AdWords kezelés árak

Starter ajánlat

55 000

Ft / hónap

2 000 Ft napi keretig

Ajándék:*

Ezt szeretném!

Starter plus ajánlat

60 000

Ft / hónap

4 000 Ft napi keretig

Ajándék:*

Ezt szeretném!
Legnépszerűbb

Normal ajánlat

65 000

Ft / hónap

6 000 Ft napi keretig

Ajándék:*

Ezt szeretném!

Normal plus ajánlat

70 000

Ft / hónap

8 000 Ft napi keretig

Ajándék:*

Ezt szeretném!

Premium ajánlat

75 000

Ft / hónap

10 000 Ft napi keretig

Ajándék:*

Ezt szeretném!

Egyedi ajánlat

xx xxx

Ft / hó

10 000 Ft napi keret fölött

Ajándék:*

Ezt szeretném!

*A Google a kód alkalmazása utáni 60 nap során a Google Ads-hirdetésekre fordított költségeidet, legfeljebb 120 000 HUF erejéig jóváírja, amennyiben az addigi költés léri a kupon összegét.
A kupon csak új hirdetők számára érhető el!
A weboldalon és a videóban látható kupon csak illusztráció!

google ads kupon

Előzetes kulcsszókutatást követően küldünk számodra egy költségkeret javaslatot, ehhez nincs más dolgod, mint írni nekünk!

Kérj pontos árkalkulációt!

Az árkalkuláció tartalmazza a hirdetési költségkeret ajánlatunkat, és az arányosított kezelési díjat.
Az ajánlat természetesen kötelezettségmentes!

Nem kötelező, de felgyorsíthatja az ajánlat elkészítését!
Ha konkrét termékköröket vagy szolgáltatásokat hirdetnél, kérlek, sorold fel azokat.

Rólunk mondták partnereink