Minden vállalkozásnak szüksége van szövegírásra, kezdve a szórólap szövegektől a PR cikkeken át a termék- és szolgáltatás leírásokig.
Minden igényt kielégítő szolgáltatást nyújtunk, így a SEO szempontú szövegektől az offline anyagok elkészítéséig bármilyen problémájával fordulhat hozzánk.
Sok-sok éves tapasztalattal rendelkezünk ezen területen is, így rendkívül széles témaismerettel rendelkezünk.
A szövegírási munkákat rövid határidővel vállaljuk, és mindig ügyelünk annak pontos betartására.
Webszövegírás szolgáltatásunk olyan vállalkozásoknak ajánljuk, akiknek nincs meg a megfelelő humán erőforrása, a szövegírási affinitása, ideje, vagy éppen a szakmai felkészültsége a megfelelő minőségű és mennyiségű szöveg elkészítéséhez.
- Termékleírások
- Szolgáltatás leírások
- Landing oldal szövegek
- Kreatív szövegek
- Blogcikkek
- Közösségi média tartalmak
- SEO szövegek
- eDM és hírlevelek
- PR cikkek
- Szakmai cikkek
- Esettenulmányok
- E-book-ok
- Sales anyagok
- Link-kísérő szövegek
- Szórólapok, és egyéb offline tartalmak
- Témakutatás
- Ismeretanyagok elsajátítása
- Szövegírás
- SEO szempontok figyelembe vétele
- Linkek elhelyezése a szövegben
- Ismételt helyesírás ellenőrzés
- Elkészült anyagok átadása
- Szükség/igény esetén módosítása, bővítése
- Felmérjük az alapvető igényeket.
- Megbeszéljük a szövegek átadásának ütemét.
- Megkötjük a szerződést.
- Pontosítjuk, hogy milyen típusú szövegre lesz szükség.
- Körülhatároljuk a célcsoportot és a témát.
- Elkészítjük a szövegeket.
- Átadjuk a szövegeket a megrendelőnek.
- Ha a megrendelő igényét fejezi ki, változtatunk a szövegeken.
- Véglegesítjük az elkészült anyagot.
Miért érdemes igénybe venni a szövegírás szolgáltatást?
Szöveget írni bárki tud, azonban a célnak megfelelő, releváns, az adott célcsoportot megszólító szöveget csak kevesen. Ráadásul a többségnek sem energiája, sem tudása, sem ideje nincs arra, hogy nagy mennyiségben írja a szövegeket. Ha nem áll rendelkezésre kellő humán erőforrás, illetve nincs olyan személy, aki rendelkezne írói vénával és szakmailag kellőképp felkészült lenne, akkor érdemes szakértő segítséget kérni!
Mikor érdemes igénybe venni szövegíró segítségét?
- Több órája ülsz a laptop előtt, mégis csak pár sort sikerül írni
- Nem tudod, hogyan állj neki a szövegeknek
- Nem rendelkezel írói vénával
- Nem tudsz jó marketinges szöveget, figyelemfelkeltő szöveget írni
- Nem akarsz a szövegírással bajlódni, inkább egy szakemberre bíznád a feladatot
Szövegtípusok, melyekben segíteni tudunk:
Az alábbiakban felsoroljuk, hogy milyen szolgáltatásokkal állunk rendelkezésedre, és röviden bemutatjuk, mit kell tudni az adott szolgáltatás kapcsán; miért érdemes ránk bízni a munkát.
Hirdetésszöveg-írás
A hirdetésszövegek célja, hogy az adott célközönséget megszólítva a vevőt a szolgáltatás vagy termék megvásárlására ösztönözzük. Ez leírva talán egyszerűnek tűnik, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy sokan belebuknak a hirdetésszöveg írásba. Gyakran olyan banális problémák miatt, mint a túl hosszú vagy túl rövid, esetleg unalmas, sablonos szöveg.
Az internet felhasználókat manapság nagymértékű ingerdömping éri, így nagyon nehéz felkelteni a figyelmet, de szerencsére nem lehetetlen. Egy frappáns, marketinggel átitatott szöveg nagyon sokat segíthet, hogy vállalkozásod bevételei pozitív irányba mozduljanak el.
Hírlevél
A hírlevél egy igazi jolly-joker lehetőség a vállalkozások számára, ugyanis a folyamatosan változó közösségi média algoritmusok világában a feliratkozók közvetlen elérésének lehetőségével biztosít versenyelőnyt.
A személyes hangvételű, saját vállalkozásra szabott és a célcsoport nyelvén írt, történet mesélésben gazdag hírlevelek képesek közösséget kovácsolni a márka köré, ezáltal erősíteni a márkahűséget és növelni a visszatérő vásárlások számát is.
Egy jó hírlevél néhány perc alatt elolvasható terjedelemben fogalmaz meg a célcsoport számára értékes gondolatokat, úgy, hogy már a levél tárgyában felkelti az érdeklődést a téma iránt. A szövegben tudatosan és folyamatosan vezeti végig az olvasót, ösztönözve arra, hogy látogassa meg a cég weboldalát és nézzen meg termékeket, vagy valamely közösségi felületén kapcsolódjon be egy beszélgetésbe, alkosson véleményt; azaz töltsön el több időt a márkával kapcsolódva.
EDM
Az EDM levelek értékesítésre specializálódott hírlevelek, melynek célja, hogy a lehető legrövidebb idő alatt konvertáljon; azaz az olvasó vásároljon vagy feliratkozzon egy eseményre résztvevőként.
Mivel az EDM levelek szövegezése elsősorban az értékesítést támogatja, így fontos, hogy a szövegek rövidek, frappánsak és figyelemfelkeltőek legyenek; adjanak választ a leendő vásárló aktuális problémájára, így ösztönözve a call-to-action (CTA) gombra kattintásra, hogy a cég weboldalára érve azonnal vásárolhasson.
A legjobb hírlevélküldő szoftverek már egyedi, e-mailben küldhető landoló oldalak létrehozására is alkalmasak, így a szövegek grafikailag is látványos – az értékesítést szintén elősegítő – környezetben jelenhetnek meg. A szegmentált célközönség, a kiküldési automatizmusok és a komplex utókövetési rendszerek pedig a cég számára segítséget nyújtanak az EDM-stratégia fejlesztésében, hiszen az A/B tesztelés és a kimutatások a szövegek sikerességét is visszatükrözik.
PR cikk
A PR cikkek egy vállalkozás médiában megjelenő tartalmai. Az internetes jelenlét és ismertség napjainkban különösen fontos. Ez egy meglehetősen régi marketinges eszköz, azonban annál hatékonyabb. A PR cikk esetében nagyon fontos, hogy olvasmányos, objektív és informatív legyen.
A PR cikk elsősorban az olvasó tájékozódás iránti vágyát elégíti ki, viszont ez nem azt jelenti, hogy a tartalom ne lehetne szórakoztató, izgalmas. Ahogy minden más marketing szöveg esetében, úgy itt is nagyon fontos, hogy már a cím is felkeltse az olvasó figyelmét és úgy mondd letehetetlen legyen a cikk.
Blog cikk
A blog kiválóan alkalmas a márkaépítésre, a látogató szerzésre. Az olvasmányos, tartalomban gazdag blog cikkekkel meg lehet ragadni az oldal látogatóinak figyelmét, és arra lehet őket sarkallni, hogy újra és újra visszatérjenek. Azt viszont előre vetítjük, hogy a blogolás kizárólag úgy működik, ha az író élvezettel írja a szövegeket. Ha a hideg is kiráz a gondolatra, hogy rendszeresen blog szövegeket kell írnod, akkor jobb, ha profira bízod a munkát. Blog írás terén is készséggel állunk rendelkezésedre!
A blogba rendszeresen új tartalmaknak kell kerülnie, lehetőség szerint pár ezer karakteres terjedelemben. Természetesen ennél rövidebb is lehet a blogcikk, azonban az mindenképp fontos, hogy érdekes legyen, és az olvasó ne kattintson el pár sor elolvasását követően.
Az is fontos szempont, hogy a Google arra törekszik, hogy azokat a weboldalakat tegye előre a találati listában, amelyek a legrelevánsabb, legrészletesebb tartalmakat nyújtják a keresést végzők számára. Az igazán erős besorolással rendelkező weboldalak gyakran rendelkeznek blog aloldallal, melyek minőségi tartalmakkal vannak feltöltve.
Ebook írás
Az ebook az egyik legsikeresebb márkaérték-növelő eszköz, amelynek a tájékoztatás és az edukáció mellett az értékesítésben is szerepe van.
A marketing céloknak megfelelően többféle ebookot is készíthetünk: a belépő termékként alkalmazott ebookok hosszabbak és egy komplexebb témát bontanak ki, míg a csalitermékként használt, feliratkoztatást elősegítő ebookok rövidebbek, megoldás-fókuszáltak és ennél fogva gyakorlatiasabbak is.
Előnyei között említhetjük, hogy költséghatékonyabb és környezetbarátabb megoldás, mint a papír alapú könyvek kiadása, sőt, jogszabályi változások esetén könnyedén frissíthető is.
Mivel egy ebook megírása ugyanúgy szakmai hozzáértést és ráfordított időt igényel, mint egy hagyományos könyv esetében, így legtöbbször a cég marketingese egy profi szövegíróval karöltve végzi el a munkát: az ebook stratégiai céljait és szakmai vázlatát a marketinges állítja össze, a szövegíró pedig könnyen érthető, olvasmányos tartalommal tölti fel azt.
Termékleírás
Annyi mindent mondanál termékedről, de fogalmad sincs, hogy fogalmazd meg? Ebben is segítségedre lehetünk. Sokan úgy vélik, hogy termékleírást készíteni gyerekjáték, hiszen csak néhány mondatot kell írni a termékről, aztán kész is a munka. Holott ez közel sem ilyen egyszerű!
A webshopok, webáruházak egyik legnagyobb hátránya, hogy az adott terméket nem lehet megfogni. Éppen ezért kellő leírást kell adni róla, annak érdekében, hogy a vásárló magabiztosan tegye be az online bevásárlókosárba és a vásárlás folyamán, még a fizetést megelőzően ne gondolja meg magát.
A termékleírás során is meg kell határozni a célcsoportot, hogy ki az, akiknek el szeretnéd adni a terméket. Ha megvan, akkor számukra ki kell emelni a termék előnyeit. Mivel a vásárló nem tudja megfogni a terméket, ezért fontos részletes leírást adni. Természetesen nem kell nyújtani a szöveget, mint a rétestésztát, hiszen annak sincs sok értelme, ha a potenciális vásárló megrémül a szöveg hosszától és bele sem kezd az olvasásba. A hosszú, esszé stílusú szöveget senki sem olvassa szívesen.
A termék előnyeinek részletezése során arra is ki kell térni, hogy a célcsoport számára miért előnyös az adott termék megvásárlása. Emellett a szöveg stílusát is meg kell választanod. Minél jobban ismered a célcsoportod, annál nagyobb esélyed van a sikerre. Más stílusban kell írnod, ha nyugdíjasoknak írsz, ha tinédzsereknek vagy ha üzletembereknek.
Így már valószínűleg számodra is egyértelmű, hogy a termékleírás közel sem olyan egyszerű műfaj, mint azt sokan gondolják!
Kategória bevezetők írása
A kategória bevezető egyfajta iránymutatás, ugyanis segít eligazodni a vásárlónak és eldönteni, hogy érdekli-e az adott kategória. A kategória bevezető kiváló potenciális vásárló csalogató is lehet. Az, hogy a kategória bevezető milyen, a weboldal SEO-jára is hatással van.
SEO szempontú szövegírás
A Panda algoritmus 2011-es indulása óta a keresőoptimalizálás egyik fontos alapelve a jó minőségű tartalom. Fontos tudni, hogy milyen a SEO szempontból jó tartalom.
A Google számára annyira fontos a jó minőségű tartalom, hogy még magyar nyelven is megalkotta az úgy nevezett Értékes tartalom létrehozásának szabályait. Röviden és tömören azt érdemes tudni, hogy a Google a felhasználói élményt helyezi előtérbe, tehát a felhasználók miatt fontos, hogy releváns, jó minőségű legyen a tartalom.
A duplikáció, vagyis tartalommásolás, a nem releváns vagy elavult tartalom hátrányt okoz az organikus találati sorrend kialakításánál. A SEO szövegírás egyik központi eleme a kulcsszó. Nagy hiba, ha a kulcsszó folyamatosan ismétlődik a szövegben. Ez az úgy nevezett kulcsszóhalmozás, amelyet a Google biztosan észrevesz és büntet. Azt, hogy nem estél-e a kulcsszó halmozás hibájába, akár szoftverekkel is ellenőrizheted. Ha viszont nem szeretnél kísérletezni, hanem szakemberre bíznád a munkát, akkor állunk rendelkezésedre!
Weboldal szövegírás
Egy weboldal teljes szövegezése komplex munka, amely több részfeladatból áll. Minden egyes résznek megvan a maga célja, ezt mindenképp figyelembe kell venni a szövegírásakor.
Ha a weboldal teljes szövegezésére van szükség, akkor a menüpontok szövegét is meg kell írni. Gyakran készül egy úgy nevezett „Rólam” vagy „Cégünkről” menüpont is. Ennek a szövegezése során a cél a tájékoztatás, a bizalomépítés. Éppen ezért manapság meglehetősen elterjedt ez a menüpont. Minél több menüpontot szeretnél, annál több szövegre lesz szükség. A menüpontokat nem érdemes halmozni, mert úgy mondd zsúfolttá teszik a weboldalt.
A blog menüpont is hatalmas népszerűségnek örvend, rengeteg weboldal alkalmazza. Fentebb már említettük, hogy ha egyszer blog menüponttal is rendelkezik az oldal, akkor fontos, hogy következetesen, például heti szinten kerüljenek fel blogcikkek. A blogcikkeknek a keresőoptimalizálásban, potenciális vásárlókkal való kommunikációban, de akár az edukációban is szerepe van.
A weboldal szövegíráshoz tartozik még a termékleírás is, melyet szintén fentebb már részleteztünk. Célja a döntés segítése, az útmutatás és az eladás segítése. Ahogy minden más szöveg esetében is, itt is nagyon fontos, hogy ne duplikált tartalom legyen. Ezek csak a főbb pontok, a weboldal szövegezés ennél jóval szerteágazóbb.
A szövegírás kapcsán az egyik legfontosabb kritérium, hogy a szöveg érdekes legyen és egyedi. Ezáltal kitűnhetsz a versenytársak közül.
Közösségi média szövegírás
A közösségi médiában ma már hatalmas lehetőségek vannak, így mindenképp érdemes kihasználni az általa nyújtott előnyöket. A közösségi oldalakon rengeteg potenciális vásárló található meg. A posztokkal kiválóan meg lehet szólítani a lehetséges vásárlókat, azonban ebben az esetben is tudni kell, hogy milyen módon szólítsd meg célközönséged és milyen stílusban posztolj számukra. Van, akinek ez nem jelent nehézséget, míg másoknak ez egyáltalán nem könnyű. Ha te az utóbbi táborba tartozol vagy egész egyszerűen csak nem akarsz vesződni a közösségi média szövegekkel, akkor állunk rendelkezésedre!
A szövegírás alapvető lépései
A szövegírás folyamata több lépésből áll, amelyek célja a célközönség számára releváns és vonzó tartalom létrehozása. Ezek a lépések magukban foglalják a kutatást, a tervezést, a tényleges írást, a szerkesztést és a végső simításokat. Minden lépés hozzájárul ahhoz, hogy a végső szöveg hatékonyan kommunikálja a kívánt üzenetet és ösztönözze a cselekvést.
- Kutatás és elemzés:
A szövegírás első lépése a kutatás és elemzés, amely során megértjük a célközönség igényeit, preferenciáit és viselkedését. Fontos, hogy ismerjük a versenytársakat és a piac aktuális trendjeit is. - Tartalomstratégia és tervezés:
A kutatás után a tartalomstratégia kidolgozása következik, amely meghatározza a szöveg célját, stílusát, hangvételét és formátumát. Ez a fázis magában foglalja a tartalmi váz elkészítését, amely struktúrát ad a szövegnek, és biztosítja, hogy minden fontos üzenet világosan és hatékonyan kerüljön bemutatásra. - Szövegírás:
Az írás fázisában a tartalomstratégia alapján elkészítjük a szöveget. Ez magában foglalja a címek, bekezdések, kulcspontok és cselekvésre ösztönző elemek kidolgozását. A szövegnek figyelemfelkeltőnek, könnyen olvashatónak és az olvasók számára értékesnek kell lennie. Fontos, hogy a szöveg megfeleljen a SEO követelményeknek, és tartalmazza a releváns kulcsszavakat a megfelelő helyeken. - Szerkesztés és finomítás:
Miután a szöveg elkészült, a szerkesztés fázisa következik. Ez magában foglalja a helyesírás, nyelvhelyesség és stílus ellenőrzését, valamint a tartalom áramlásának és koherenciájának biztosítását. A szerkesztés során ügyelünk arra, hogy a szöveg világos és tömör legyen, és hogy minden üzenet hatékonyan kerüljön közvetítésre. - Végső simítások:
A végső simítások során a szöveget véglegesítjük és felkészítjük a közzétételre. A szöveg közlése előtt még egyszer ellenőrizzük, hogy a tartalom megfelel-e a kitűzött céloknak, és szükség esetén elvégezzük a módosításokat.
Mire kell figyelni a szövegírás során?
A szövegírás során az alábbiak a legfontosabb pontok, melyekre mindenképp figyelmet kell fordítani:
A szöveg stílusa
Az, hogy milyen stílusban íródik a szöveg sok tényezőtől függ. Alapvetően egy szövegnek mindig célja van, ennek megfelelően kell megírni a szöveget. A stílus nagy szerepet játszik abban, hogy a szöveg elérje célját. Tegezve vagy magázva legyen megírva a szöveg? Laza vagy hivatalosabb stílusban. Szakszavak legyenek benne vagy inkább szlengek?
A szöveg hossza
Erre nincs általános kőbe vésett szabály, hogy egy szöveg milyen hosszú legyen. Más hosszúságra van szükség egy meta description és blokkcikk esetében is. Ráadásul sok esetben a téma is meghatározza a hosszúságot.
SEO szövegírás
Ez egy akkora téma, hogy naphosszat lehetne róla írni. Egy a lényeg, hogy a megírt szöveg az olvasónak és a Google-nak egyaránt megfeleljen.
A szöveg célja
Sokkal fontosabb, mint hinnéd! Ugyanis nem mindegy, hogy egy terméket szeretnél eladni, edukálni akarsz vagy arra akarod rávenni az olvasót, hogy iratkozzon fel a hírleveledre!
A fentiek tudatában, arra biztatunk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, ha szövegírás szolgáltatásra van szükséged!


relaxkft.hu
Árvai Edit - Tulajdonos
"Mióta a PPConline-ra bíztuk a Google hirdetési fiókunkat, azonnal megnőtt a bejövő ajánlatkérések száma a nagyon népszerű "árnyékolástechnika" kulcsszóra is. Nem költöttünk többet hirdetésre, de a célzott termékeinkre: zsaluzia, redőny, napellenző megnőtt a kereslet. Új honlapunk is a PPConline segítségével valósult meg, itt végre egybefonódott a honlap kezelés, a SEO és az adwords. Abban az évben az új ügyfeleink aránya több mint 30%-kal nőtt! Közel 30 éve dolgozunk ezen a területen, sok a visszatérő vásárló, de új megrendelések nélkül nem tudnánk fejlődni. Köszönjük a szakszerű, pontos munkát, a sok odafigyelést, a személyes kapcsolat-tartást. " - relaxkft.hu

Kézműves Háziszappan
Péter Árpád - Tulajdonos
"Cégünk növényi, főzött háziszappanokat és mosódarákat gyárt natúr és illatos kivitelben, valamint egyéb egészségmegőrző termékeket (cseppek, szirupok, gyógyteák, illóolajok) forgalmazunk. Szolid marketinggel családi vállalkozásként működünk. Viszont küldetésünknek tekintjük, hogy minőségi, megfizethető és természetes alapanyagú háziszappanjaink az egész ország területén elérhetők legyenek! Jelenleg ebben van nagy segítségünkre a PPC Online (nagyszerű csapata), aki(k) sokat segített(ek) a kézműves háziszappanjaink népszerűsítésében - többféle hirdetési módot és stratégiát kialakítva számunkra. Megbízható, tapasztalt és segítőkész partnert találtunk személyükben, akiknek javaslataik mentén haladva igyekszünk elérni céljainkat." - kezmuveshaziszappan.hu

SimpleJob
Lukács Bea - Tulajdonos
“A PPConline-nal az együttműködés abszolút professzionális. Ami a szuper hozzáállás és a rugalmasságon túl a legfontosabb volt nekünk, az természetesen a számok, konverziók javulása. Ezt teljes mértékben hozza nekünk a PPConline, már a 2. hónapban érzékelhető javulás volt. Köszönjük Dávid!" - simplejob.com

Asszertív Akadémia
Tamás Kata - tulajdonostárs
"Élveztem a közös munka minden percét a PPCOnline-nal! Google Analytics beállítást kértünk a csapattól, és rövid idő alatt, precízen elvégezték a feladatot, majd alaposan és szakértő módon átadták a munkát egy online konzultáció segítségével. Azt gondoljuk, jó kezekbe adtuk asszertív kommunikáció, konfliktuskezelés és értő figyelem tréningjeink, videókurzusaink oldalainak online mérését. Bízunk benne, hogy a korrekt beállítások lefektetik a pontos mérések alapját, ami nélkül szerintünk nem is érdemes hirdetési kampányokat futtatni. Ahogy a mi szakmánkban jellemeznénk az együttműködésünket a PPCOnline-nal: win-win kapcsolat!" - asszertivakademia.hu

festede.hu
Ferencz Tamás - Tulajdonos
"Dávid hatalmas segítség a webáruházam működtetésében. Bármikor elérem, ha kérdésem lenne, átlátható és alapos, segítőkész és nagyon jó szakember. Hatalmas megnyugvás számomra, hogy a fizetett hirdetések miatt nem kell aggódnom, mert a legjobb kezekben vannak. Ha fizetett hirdetés, akkor PPConline. Csak ajánlani tudom!" - festede.hu

Zöld Út ABC
Zsombor - Tulajdonos
"Webáruházunkban környezetbarát termékeket árusítunk és megtaláltuk PPC online tulajdonosát, aki segít összekötni minket a környezettudatos emberekkel az interneten. Ő már az elején pontosan tudta mi az amit mi akarunk, de nem tudunk megvalósítani. Munkáját kellő szakértelemmel és rutinosan végzi. Nagyon szeretem benne, hogy bármi elképzelésem van azt megoszthatom és megvitathatom vele. A magam nevében bátran ajánlom kezdő vállalkozóknak is!" - zoldutabc.hu

Sorslevelek
Lukács Zoltán Gábor - Tulajdonos
“Szuper hozzáállású, profi csapat, friss tudással, agilis hozzáállással. A marketing nem "történik meg magától", hanem csinálni kell, létrehozni és üzemeltetni. Bukdácsolás és vacakolás helyett javaslom szakértő bevonását, ebben kitűnő partner a PPConline.” - sorslevelek.hu

Babakényelem webáruház
Szandra - Tulajdonos
“Babakényelem kismama és baba webshopunk a közelmúltban indult. Már a tervezési szakaszban rengeteg ötletet, és instrukciót kaptunk a PPConline-tól, melyet ez úton is köszönünk! A Facebook hirdetések teljesítményével kifejezetten elégedettek vagyunk, alig várjuk, hogy a Google Ads-be is belecsaphassunk!” - babakenyelem.hu

dronozok.hu
Weisz Zsolt - Tulajdonos
"Drónjaink, VR szemüvegeink és etetőhajóink értékesítésére, illetve márkánk építésére Google Ads és Facebook hirdetéskezelési szolgáltatást veszünk igénybe az ügynökségnél. Az eddigi tapasztalatunk alapján munkájukra rendkívül igényesek, precízek és gyorsak. A hirdetések teljesítményével és azok megtérülésével elégedettek vagyunk! 🙂 Az Oculus 2 VR szemüveg termékbevezetése kiemelten sikeres volt, melyet ez úton is köszönünk a PPC onlinenak!" - dronozok.hu

Bluedigital
Glóner Márk - Tulajdonos
“A Google Analytics Auditot gyorsan, pár napon belül megkaptam. Az audit informatív, könnyen érthető volt, mert meg volt jelölve benne színkódokkal, hogy mi van jól beállítva és mire kell ránézni. Az is le volt írva, hogy hogyan kell a rosszul beállított funkciókat jól beállítani. Megérte a ráfordított összeget.” - bluedigital.hu

BlueBello
Vatutin Miklós - Társtulajdonos
“Ha online vállalkozásod van, és azt nem népszerűsíted PPC hirdetésekkel vagy SEO formájában, gyakorlatilag olyan mintha nem is léteznél. Már az első beszélgetésünk után láttam, hogy Dávid egy igazi szakember a PPC világában, és ezen a területen egy profi valóban CSODÁKRA képes. [...] Mindenki számára bátran tudom ajánlani Dávidot és csapatát! (kivéve a konkurenciámnak, ők remélem kilométerekről elkerülik őket! :D)” - bluebello.hu

Rékaműhely
Palotás Réka - Tulajdonos
“Dávid profi szolgáltatást nyújt és van türelme elmagyarázni, mit miért és hogyan. Maximális biztonsággal tudok rá támaszkodni, irányításával biztos a vállalkozásom marketingjének sikere. Minden felmerülő problémára van megoldási javaslata, és minden kérdésre nagyon gyorsan, azonnal válaszol. Jó szívvel ajánlom!” - rekamuhely.hu

cryptoplaza.hu
Heidinger Péter - Tulajdonos
"Az országban elsőként indítottunk olyan webáruházat, ami kifejezetten kriptovaluta bányászokat lát el prémium minőségű alkatrészekkel, és bányász gépekkel. A PPConline rendkívül sokat segített a webáruházunk indulásában. Az első teszthónap után rengeteg vásárló érkezett hozzánk, ezt nekik köszönhetjük. Magas hozzáértés mellett nagy ügyfélközpontúság jellemzi őket. Törődnek a partnereikkel, érthetően átadnak minden szükséges információt. Csak ajánlani tudom a PPCOnline csapatát." - cryptoplaza.hu