Jelen lépésenkénti útmutatónkból azt tudhatod meg, hogyan történik a Google Ads fiók létrehozása, és hogy mikre kell odafigyelned az alatt.

1) Első lépésként keresd fel az alábbi oldalt, ahol Google fiókot tudsz regisztrálni:
https://accounts.google.com/SignUp?…
Nem kötelező új Google fiókot létrehoznod, ha meglévő fiókot szeretnél erre a célra használni, nyugodtan ugorj a 2. lépésre.
Ha új fiókot hozol létre, mindenképpen erős jelszót válassz, és célszerű a telefonszámodat is megadni, és bekapcsolni a kétlépcsős azonosítást. Ne feledd, a hirdetési fiókodat pénzzel fogod feltölteni, így jelentős anyagi károd lehet, ha feltörik azt.
A folyamat során fogadd el az adatvédelmi-, illetve a felhasználói feltételeket.

Google Ads hirdetési fiók létrehozása

2) Miután létrehoztad a Google fiókodat, keresd fel az alábbi oldalt:
http://ads.google.com
Itt indul maga a Google Ads fiók létrehozása. Kattints a Bejelentkezés gombra. Itt biztonsági okokból ismét kérheti a rendszer a bejelentkezési adataidat. Ez esetben jelentkezz be újra.
Ha a belépés során problémáid akadnak, olvasd el ezt a cikket: Google Ads belépés

3) Kattints az Új Google Ads-fiók gombra.

4) A megjelenő oldalon válaszd ki a lap alján lévő, meglehetősen eldugott lehetőséget; Átváltás szakértői módra. Ezzel megtörténik a teljes értékű Google Ads fiók létrehozásának egyik fontos lépése.

5) A következő lapon ismét egy eldugott linket kell keresned a piktogramok alatt.
A felirat ezúttal; Fiók létrehozása kampány nélkül.

6) A következőkben be kell állítanod a megfelelő országot, időzónát és pénznemet. Szerencsére itt semmiféle fennakadásra nem kell számítanod, hiszen elérhető Magyarország és a HUF pénznem is. Különösen figyelj arra, hogy pontosan állítsd be ezeket az értékeket a továbblépés előtt!

7) Kattints a Fedezze fel fiókját gombra, majd válaszd ki a lap tetején a Számlázás menüponton belül a Beállítások almenüt, ahol kitöltheted a számlázáshoz szükséges információkat (100%-os odafigyelés mellett, mert a kiállított számlákon lévő adatok utólag nem módosíthatóak!) illetve beállíthatod a fizetési módot.

Google Ads fizetési formátumok

– Automatikus befizetés:
Ha megadod a bankkártya adataidat, a rendszer úgy, mint egy előfizetéses mobiltelefonnál, a hirdetési költést követően, utólag egyenlíti ki a számlát. Magyarországon végső soron 100 000 Ft-onként történik ez meg, kivétel ez alól az a helyzet, ha a költésed 30 nap alatt nem éri el ezt az összeget. Ilyen esetben a 30 napos napfordulón egyenlíti ki a tartozásodat.
– Kézi befizetés I verzió:
Ha a kézi befizetést választod, de megadod a kártyaadataidat, a rendszerbe belépve kényelmesen utalhatsz át a Google-nek akkora összeget a hirdetésekre, amekkorát te szeretnél. Ez esetben a feltöltőkártyás mobiltelefon csomagokhoz hasonlítható a helyzet. Előbb feltöltesz, majd ezt követően a fiókban lévő összegből hirdetsz. Ha kimerül az egyenleg, leállnak a hirdetések.
– Kézi befizetés II verzió.
Ilyenkor a másik kézi befizetéshez hasonlóan történnek a dolgok, csak éppen átutalással rendezed a feltöltést, tehát nincs szükség a kártyád becsatolására. Ez a legkevésbé kényelmes, de sokak számára biztonságosnak tűnő megoldás.
Az utalási adatokat gondosan megadja a Google miután ezt a fizetési módot állítod be. Utaláskor a közlemény rovatba mindenképpen írd bele a tíz számjegyű fiókazonosítódat, melyet a fiókodban a jobb felső sarokban találsz.

TIPP: Alapvetően a hirdetések futtatása szempontjából az automatikus befizetés a legideálisabb, mert leginkább ezzel biztosítható a hirdetések folyamatos futtatása.

Ha követted az útmutatót, mostanra sikerrel lezárult Google Ads fiók létrehozása. Gratulálok!

Amennyiben szeretnéd hirdetési fiókodat szakértői kezekben tudni, hogy a lehető leghatékonyabban reklámozz, kérj ingyenes árajánlatot Google Ads hirdetéskezelési szolgáltatásunkra.

Írd meg a véleményed!

tizenöt − 10 =