Rendkívül nagy büszkeséggel tölt el bennünket az, hogy a munkánk elismerése képpen hivatalosan is Google Partnerré válhattunk.
Ez egy olyan kitüntetés, amely mögött valódi kemény munka áll. A partner jelvényt csak olyan vállalkozások szerezhetik meg, amelyek többféle magas minőségi kritériumnak megfelelnek.
Google Ads hirdetéskezelési szolgáltatásunk ezzel megszerezte az elérhető egyik legmagasabb minőségi kitüntetést.
Tanúsítások
A jelvény megszerzéséhez rendelkezni kell a Google által biztosított szakvizsgákkal, melyek a következők:
- Google Ads keresési hirdetések – minősítés
- Google Ads Display hirdetések – minősítés
- Google Ads videóhirdetések – minősítés
- Shopping hirdetések – minősítés
- Google Ads alkalmazások – minősítés
- Google Ads mérések – minősítés
Ezen vizsgák letétele évente esedékes, mert a folyamatos változások miatt a kérdések is rendszeresen frissítésre szorulnak.
Egy-egy minősítés megszerzésére több, mint egy óra (75 perc) áll rendelkezésre, de erre szükség is van, hiszen rengeteg kérdésre kell válaszolni.
A vizsga magyar nyelven nem elérhető, így a legtöbben angol nyelven végzik el.
A vizsga a megkezdését követően természetesen nem szüneteltethető, és minimum 80%-os eredményt kell elérni a sikerességhez.
Ha részletesebben érdekel a vizsgáztatás menete, a súgóban mindent megtudhatsz róla.
Kiadás
Az ügynökségi fiókban látható költés fontos kritériuma a Google Partners programba való bekerülésnek. Ennek az az oka, hogyha valaki rendelkezik vizsgákkal, de nincs mögötte gyakorlati tudás, nem tudja megfelelően képviselni potenciális vagy meglévő ügyfeleinek üzleti érdekeit.
Hogy biztosíts a Google azt, hogy csak gyakorlattal rendelkező ügynökségek kerüljenek a programba, alap elvárás, hogy a legutóbbi 90 napban legyen minimum 10 000 $-nyi költése a becsatolt hirdetési fiókoknak.
Teljesítmény
Végül, de nem utolsó sorban fontos eleme a jelvény megszerzésének az, hogy a becsatolt hirdetési fiókok a Google megítélése szerint magas minőségű szintet kell elérjenek. A minimális elvárás ahhoz, hogy ezt az „akadályt” is sikeresen vegyük; átlagosan 70%.
„A(z) PPConline legalább 70%-os optimalizálási pontszámot tart fenn, ami azt jelzi, hogy ügyfeleik fiókjait jó teljesítményűre állították be.”
Forrás: Google Partners
Hivatalos Google Partners oldal
Minden Google partner vállalkozás számára fenntartanak egy hivatalos oldalt, melyen ellenőrizhető az, hogy valóban jogosultan használja-e az adott cég a Partners jelvényt.
A weboldalon elhelyezhető jelvény csak egy külső hivatkozáson keresztül kerülhet beszúrásra, mely átlinkel erre az oldalra, így mindenki könnyedén ellenőrizheti annak hitelességét. Ezzel igyekszik óvni a hirdetőket a Google azoktól a „szakértőktől”, akik megtévesztő módon, partnerség nélkül tűntetik fel a jelvényt.
A PPConline hivatalos Google Partners oldalát az alábbi jelvényen keresztül éred el: