A napi költségkeret az az összeg, amit napi szinten a hirdetésekre szeretnél költeni.
Egyes napokon a Google Ads kampányaid költése a beállított összeget túlléphetik, akár a költségkeret duplájával is. A rendszer úgy optimalizálja a költéseket, hogy a hónap azon időszakában, amikor több kattintást és célteljesülést érhetsz el, többet költ, míg a gyengébb időszakokban “alulkölt”, így kompenzálva a túlköltéses időszakokat.
Havi nézetben a túl- és alulköltéses időszakok egyensúlyba kerülnek, így havi szinten a kampány költése nem lesz nagyobb, mint a napi keret 30,4-szeres értéke. (30,4=az év 365 napja osztva 12 hónappal).
Ha időszakonként kimerült egyenleg miatt állnak a hirdetéseid, a feltöltést követően várható túlköltés!
Fontos: Ha átmeneti, pár napos kampányokat futtatsz, szinte biztos, hogy a kezdeti túlköltést nem lesz ideje kompenzálni a rendszernek!
Bővebben a Google Ads súgóból olvashatsz utána.