Cikkünkben arra a kérdésre adunk választ, hogy miért érdemes online marketing ügynökség segítségét kérned hirdetési tevékenységed vezetéséhez.
Az online marketing ügynökségek technikai tapasztalata
Az első és legfontosabb ügynökségi előny a szaktudás. A projektmenedzserek rendelkeznek üzleti látásmóddal, ráadásul végzettségüket tekintve is erre a területre készültek tanulmányaik során.
A sokéves – iskola rendszerű – tanulási folyamat csupán a kezdete annak a folyamatnak, melynek segítségével hatékonyan tudjuk támogatni partnereink vállalkozását. A szakmai képzések, workshopok és kollegiális beszélgetések folyamatos fejlődést biztosítanak.
Az online marketing ügynökségek gyakorlati tapasztalata
Az ügynökségek szaktudásának másik jelentős része az a gyakorlati tudás, melyet csakis sok-sok millió forintnyi hirdetési költésből lehet elérni. Ez iskolai, szakkönyves és internetes tanulással sem elérhető. Senior szakértőink biztosítják, hogy ne a Te hirdetési fiókodon történjen ez a fajta tanulás, így több százezer forintot, vagy inkább milliókat takaríthatsz meg az optionálisan elszórt hirdetési keretedből.
Arról nem is beszélve, hogy a költségkereted egy részét sem kell – a gyakorlat hiányából fakadóan – olyan kampányokra, vagy olyan marketing eszközökre költened, melyek végül nem hoznak megtérülést.
Természetesen ez nem jelenti azt, hogy egy online marketing ügynökség esetében nem kell tesztelni a különböző kampánytípusokat és platformokat, csupán azt, hogy ügynökségi szinten sokkal kisebb költségkeret felhasználásából látjuk, hogy mi lehet hosszútávon megtérülő, és mi az ami nem, illetve vannak olyan eszközök, melyeket tapasztalatból kiindulva már nem is ajánlunk, így arra nem kell költened.
Az újdonságok alapos ismerete
Az online marketingben gyakran az jelenti a konkurenciával szemben a legnagyobb előnyt, ha olyan eszközöket érsz el, melyeket ők még nem alkalmaznak. Az online marketing ügynökségek már-már Messiásként várják az újdonságokat. Követik a legfrissebb információkat, így amint egy-egy új kampánytípus elérhetővé válik, már be is tudják vetni azt ügyfeleik részére.
Ez olyan előnyt biztosíthat, mely segít a konkurenciával folytatott verseny „megnyerésében”.
Az online marketing ügynökség széles szolgáltatási palettája
Az ügynökségek jellemzően nem egy, és nem két szolgáltatással állnak ügyfelei rendelkezésére.
A PPConline-nál a leggyakrabban alkalmazott kattintásonként fizetett hirdetések (azaz a PPC hirdetések) mind elérhetőek. Ezek a PPC hirdetési szolgáltatások a következők:
- Google Ads hirdetéskezelés
- Facebook hirdetéskezelés
- Instagram hirdetéskezelés
- LinkedIn hirdetéskezelés
Ezeken felül fontos kiegészítő szolgáltatások is megtalálhatóak, melyekkel ügyfeleink kényelmét és a megtérülésük növelését is szolgáljuk:
- Szövegírás
- Facebook, Instagram, LinkedIn oldalkezelés
- Grafikai munkák.
Egyéb fő szolgáltatásként elérhetőek még a:
- Weboldalkészítés
- Keresőoptimalizálás.
A fentiekből látszik, hogy egy online marketing ügynökség törekszik a megrendelők minden igényét teljesíteni, mindezt úgy, hogy minden szolgáltatásban ugyan azt a profi színvonalat nyújtson.
Ez azért fontos, mert így nem kell minden újonnan bevetni való online marketing eszköznél új szolgáltatót keresned a vele járó összes időigénnyel és rizikóval.
Széles rálátás az online marketing eszközökre
Az online marketing ügynökségek rálátása jellemzően nem áll meg az általuk nyújtott szolgáltatáspalettánál. A megbízónak a náluk nem elérhető marketingeszközöket is tudják ajánlani. Mi rendszeresen teszünk olyan javaslatokat ügyfeleinknek, melyek segítik vállalkozásuk előrehaladását úgy, hogy azon eszköz nem elérhető nálunk.
Persze hallani olyan ügynökségekről is, amelyek javaslatai pusztán a saját szolgáltatásaikra korlátozódnak, de szerencsére nem ez a legjellemzőbb.
Ellenőrizhetőség
Az online marketing ügynökségek szakértelmét a különböző platformok szigorú vizsgarendszerekkel, illetve partner programokkal validálják. Ennek köszönhetően a megbízóknak nem kell zsákbamacskát venniük azzal, hogy megbíznak egy-egy ügynökséget hirdetéseik kezelésével.
Ezen kívül érdemes egy telefonos egyeztetéssel indítani a potenciális együttműködést. A hívás során egy laikus számára is érezhető, hogy egy ügynökség szakmailag felkészült e, illetve, hogy az ügyfélkommunikáció megfelelő e. Olyan ügynökséget, ahol csupán a szakszavak kereszttüzével próbálják meg lenyűgözni az azt egyáltalán nem értő megbízó-jelölteket, érdemes messzire elkerülni, hiszen az együttműködés során is ez a fajta ködös, átláthatatlan beszéd lesz várható.
Ki szeretne a pénzéért homályos válaszokat, és előreláthatatlan lépéseket?!
Hogyan nézhetsz még utána egy ügynökségnek?
Olvasd el a megrendelői ajánlásokat, véleményeket. Gyakran a weboldalon feltüntetik az ügynökségek, de elolvashatod a Google értékeléseket is, vagy a közösségi médiában lévőket is.